๑۩۞۩๑ بزرگترین مرکز دانلود ایران ๑۩۞۩๑

WWW.PATOGH98.LOXBLOG.COM _______ WWW.PATOGH98.GLXBLOG.COM_______ WWW.PATOGH98.MAHTARIN.COM WWW.PATOGH98.LOXTARIN.COM

پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری با Splash Pro 1.8.0

نرم افزار Splash Pro 1.8.0 یکی از نرم افزار های پر شمار پخش کننده صوت و تصویر است. این نرم افزار یکی از جدید ترین ها در نوع خود می باشد که با ظاهری ساده اما کاربر پسند قادر به پخش انواع فرمت ها بوده و نیازی به نصب ندارد. این نرم افزار با وجود حجم پایین قادر به پخش فیلم از تلویزیون دیجیتال با کیفیت بسیار بالا تر از مدیا پلیر ویندوز می باشد. با Splash Player کیفیت را احساس کنید.

 

splash پخش انواع فرمت هاي صوتي و تصويري با Splash Pro 1.8.0

 


ادامه مطلب

پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 4.0.1 Final

نرم افزارهای گوناگونی برای دانلود و مشاهده ی فایلهای ویدیویی وجود دارند و هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود.اما به احتمال زیاد (بخوانید ۹۹٫۹۹%) پس از آشنایی با Miro در انتخاب نرم افزارویدئویی خود تجدید نظر خواهید کرد! Miro یک پلاتفورم رایگان اپن سورس (متن باز) ویدیویی با قابلیتهای متنوع و گسترده است.

 

miro پلیر بسیار قدرتمند و همه کاره به نام Miro 4.0.1 Final

 


ادامه مطلب

پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 16.0.86 Final

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولا با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار J. River Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که براحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد.

 

J.River Media Center پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 16.0.86 Final


ادامه مطلب

پخش فایل های ویدئویی با Light Alloy 4.60.1483

Light Alloy 4.60.1483  نرم افزار قدرتمند با ظاهری بسیار شکیل و محیط کاربری خوش دست خود توانسته در بین نرم افزارهای پخش فایلهای ویدئویی به یکی از پرطرفدارترین نرم افزارها تبدیل شود. این میدیاپلیر کوچک و قدرتمند که توسط شرکت Softella تهیه شده است. با وجود حجم بسیار کم و ظاهری بسیار جمع و جور و رابط  کاربری خوش دست خود توانسته است به یکی از نرم افزارهای پرطرفدار پخش فایلهای ویدئویی تبدیل شود. این برنامه توانایی های بسیار در زمینه پخش فایلهای مالتی مدیا و مخصوصا فایلهای تصویری دارد. به گفته شرکت سازنده، این نسخه از نرم افزار بیش از ۳۰ فرمت مالتی مدیا را پخش می کند که می توان به فرمتهای DVD,Avi,Asf,3gp,rm,ogg و… اشاره کرد. دیگر قابلیتهای جالب این برنامه Screen Shot یا همان عکس برداری از تصویر با فشردن کلید F12، دقیقا با کیفیت خود فیلم و در My Documents شما ذخیره میکند. از قابلیت های این برنامه میتوان به پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده دنیا، پوسته های زیبا، Plug in های متعدد، کنترل صدا و تصویر و رنگها و از همه جالبتر قابلیت تعریف کردن عملکرد کلید های موس در هنگام کار با این برنامه میباشد. این برنامه از فورمتهای AVI, MPEG, DIVX, MP3, WAV  پشتیبانی نموده و قابلییت پخش آنها را با کیفیت بسیار بالا دارا میباشد، از جمله کارایی های این برنامه میتوان به پخش DVD ها (MKV/OGM/MP4) با کیفیت قابل توجهی اشاره کرد.

 

Light Alloy پخش فايل هاي ويدئويي با Light Alloy 4.60.1483

 


ادامه مطلب

پخش با کیفیت بالای فیلم ها با Mirillis Splash PRO EX Player 1.7.0.0

Splash PRO HD Player یکی از جالب ترین نرم افزارهایی که می توان به آن در مورد تماشای فیلم های با کیفیت دل بست ، نرم افزاری بسیار قدرتمند که قادر است بدون وجود هیچ گونه کدک جداگانه ای فرمت های مختلف صوتی و تصویری را پخش کند و در عین حال فیلم های HD که امروزه بسیار رواج پیدا کرده اند را به نمایش درآورد. با توجه به حجم نسبتا پائین نرم افزار و البته بهینه سازی هایی که در قسمت های مختلف صورت گرفته سرعت بالای نرم افزار را حاصل شده و همین سرعت بالا باعث می شود تا کاربران بتوانند با کیفیت بالا در صوت و تصویر و بدون هیچ گونه دردسری فایل های حجیم صوتی و تصویری را پخش کنند.

 

Splash PRO HD Player پخش با كيفيت بالاي فيلم ها با Mirillis Splash PRO EX Player 1.7.0.0

 


ادامه مطلب

پخش فایل های ویدویی با Stereoscopic Player v1.7.0 ( نسخه قابل حمل )

Stereoscopic Player v 1.7.0 نام نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای است که در عین حرفه ای بودن ، دارای محیط کاربری ساده ای است . این برنامه امکان پخش ویدیو های موجود بر روی DVD ها و همچنین نمایش ویدیو های آنلاین از طریق دوربین ، در اختیارتان قرار می دهد . Stereoscopic Player قادر به پخش تمامی فرمت های ویدیویی نظیر AVI ، MPEG ، WMV و ASF را می باشد .

 

Stereoscopic Player پخش فایل های ویدویی با Stereoscopic Player v1.7.0 ( نسخه قابل حمل )

 


ادامه مطلب

پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.61 Build 3133 (نسخه قابل حمل)

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

 

winamp پلیر زیبا، محبوب و قدرتمند Winamp Pro 5.61 Build 3133 (نسخه قابل حمل)

 


ادامه مطلب

پخش فرمت های ویدئویی با کیفیت بالا توسط CoreAVC Professional 2.5.1.0

CoreAVC Professional Edition نام ابزاری قدرتمند برای برای پخش تصاویر با کیفیت بسیار بالا HD H.264 می باشد. شاید شما نیز به فایل های تصویری ای برخورد کرده باشید که به علت رزولیشن تصویری بسیار بالا به راحتی قابل پخش نباشند و در هنگام پخش تصاویر دچار مشکلاتی باشد. علت این امر codec استفاده شده و کیفیت و اندازه بالای فایل تصویری می باشد که موجب می شود این مشکلات پدیدار شوند. بعد از نصب نرم افزار شما قادر خواهید بود تا فرمت های Avi , MPEG TS , MPEG PS , OGG , OGM , MP4 , MKV کیفیت بالا را بر روی سیستم اجرا و پخش کنید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده کافی ببرید.

 

CoreAVC Professional پخش فرمت های ویدئویی با کیفیت بالا توسط CoreAVC Professional 2.5.1.0


ادامه مطلب

پخش فایل های صوتی و تصویری با Media Player Classic 1.5.2.2985 همراه با نسخه قابل حمل

نام این نرم افزار بسیار مفید  Media Player Classic میباشد که با  وجود ظاهری بسیار ساده و غیر مجلل کارایی بسیار بسیار بالایی دارد.یکی از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان دسترسی مستقیم آن به منبع عظیمی  از کدکها و فرمتهای ویدیویی و صوتی و تصویری میباشد که در صورتی که برنامه نتواند  فایلی را تشخیص دهد و کدکی برای آن یافت کند ، میتواند در صورتی که تماس شما با  اینترنت برقرار باشد ، در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و  پس از یافتن و نصب خودکار ( و آن هم با سرعت بالا ) ، آن فایل را برای شما نمایش  دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت میخواهید یک فایل را به صورت مستقیم  تماشا نمایید بسیار مفید میباشد زیرا این برنامه میتواند به عنوان پلیر پیش فرض در  مرورگر نیز استفاده شود و وظیفه پخش فایلها را در اینترنت به جای Windows Media  Player به عهده بگیرد.
این برنامه انواع بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند به صورتی که  شما میتوانید با آن انواع تصاویر را نیز مشاهده نمایید. پشتیبانی این برنامه از  فایلهای متنوع صوتی و ویدیویی و تصویری به اندازه ای وسیع است که نمیتوانم همه آنها  را تک به تک در این مقاله ذکر کنم. فقط کافی است یک بار آن را امتحان نمایید تا  متوجه کارایی بسیار بالای این پلیر کوچک بشوید.
هر کدکی که بر روی سیستم شما نصب شده باشد و یا نصب شود توسط این نرم افزار شناسایی  شده و شما میتوانید فایل خود را مستقیما با Media Player Classic مشاهده  نمایید.

 

Media Player Classic پخش فايل هاي صوتي و تصويري با Media Player Classic 1.5.2.2985 همراه با نسخه قابل حمل


ادامه مطلب

پخش تمامی فرمت ها با Daum PotPlayer 1.5.27283 با نسخه قابل حمل

Daum PotPlayer نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

 

Daum PotPlayer پخش تمامي فرمت ها با Daum PotPlayer 1.5.27283 با نسخه قابل حمل 


ادامه مطلب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد