๑۩۞۩๑ بزرگترین مرکز دانلود ایران ๑۩۞۩๑

WWW.PATOGH98.LOXBLOG.COM _______ WWW.PATOGH98.GLXBLOG.COM_______ WWW.PATOGH98.MAHTARIN.COM WWW.PATOGH98.LOXTARIN.COM

پخش انواع فرمت های مالتی مدیا با Haihaisoft Universal Player 1.5.7.0

Haihaisoft Universal Player پخش کننده رسانه قدرتمند که تمام فرمت های دیجیتالی را پشتیبانی می کند. همچنین فایل های پشتیبانی شده توسط DRM-X را پخش می کند. این نرم افزار با Windows Media Player ،Real Player ،Adobe Flash Player ،Apple QuickTime Player ،PowerDVD ،Flash Video (FLV) Player ،Internet Explorer برابری می کند. این نرم افزار شامل ۳ نوع پوسته می باشد که می توانید به دلخواه هر یک از آنها را انتخاب نمایید. همچنین می توانید خودتان برای پخش کننده پوسته طراحی نمایید.

 

Haihaisoft Universal Player پخش انواع فرمت های مالتی مدیا با Haihaisoft Universal Player 1.5.7.0

 


ادامه مطلب

پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K-Lite Codec Pack 7.0.0

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Codec Pack 7.0.0

 


ادامه مطلب

پلیر سبک، زیبا و قدرتمند مالتی مدیا به نام SPlayer 3.6.1838 Final

 

SPlayer نرم افزاری آسان و زیبا برای پخش فایل های چند رسانه ای می باشد که از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند برخی از این فرمت مانند DVDRip, HDTV, RMVB, QuickTime, MPEG-2, MPEG-4, AC3/DTS, VP3/6/7, Indeo, XVD, OGG/OGM, APE, FLAC, TTA, AAC, MPC, 3GP/AMR و انواع زیر نویس ها هستند . این نرم افزار از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و بسیار جذاب و دلنشین می باشد در این نرم افزار بیش از ۱۵۰ ویژگی کوچک منحصر به فرد وجود دارد که این نرم افزار را ارنمونه های مشابه خود متمایز کرده است .

 

SPlayer پلیر سبک، زیبا و قدرتمند مالتی مدیا به نام SPlayer 3.6.1838 Final

 

 


ادامه مطلب

مشاهده حرفه ای فایل های فلش با Flash Player Pro 4.6 (نسخه قابل حمل)

یک برنامه کوچک و ساده برای مشاهده فایل های فلش (SWF)، توسط این برنامه میتوانید همانند نرم افزار های نمایش فیلم، پخش فایل های فلش را کنترل کنید به جلو بروید و یا به عقب برگردید. همچنین میتوانید تنها با چند کلیک از فایل های فلش اسکرین سیور بسازید و با نصب آنها لذت ببرید، عکسبرداری از فایلهای فلش، ذخیره به عنوان پس زمینه ویندوز، دسته بندی فایلهای فلش در شاخه علاقه مندیها، تبدیل SWF به EXE و …. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میباشد.

 

flashplayer pro مشاهده حرفه ای فایل های فلش با Flash Player Pro 4.6 (نسخه قابل حمل)

 


ادامه مطلب

تبدیل و نمایش فایل های Blu Ray با Tipard Blu-ray Converter 6.3.06

Tipard Blu-ray Converter نسخه نهایی تبدیل و نمایش فایلهای Blu-ray است.
این نرم افزار به راحتی فایلهای Blu-ray یا Blu-ray m2ts را به فرمتهای DivX, MP4, AVI, 3GP, MPEG, FLV, etc. and HD formats تبدیل مینماید و به کاربر توانایی تنظیم کیفیت خروجی را میبخشد.
از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار توانایی از کار انداختن قفل ها و محافظ های اعمال شده بر روی دیسک های Blu-ray است و به راحتی میتوانید هر دیسک Blu-ray را تبدیل و یا کپی نمایید و یاآن را به DVD تبدیل نموده و توانایی رایت را با سرعت و کیفتی بالا داراست.
در بخش نمایش این نرم افزار کاربر قادر خواهد بود میزان سرعت و فریمها در ثانیه را تنضیم نموده و همچنین با استفاده از این نرم افزار از لبه های ناخواسته سیاه و سفید خلاص شوید.
ویرایش تقریبا حرفه ای فایلهای ویدئویی و Blu-ray و اضافه نموده متن و تصویر به آنها، وجود نوار لغزنده برای جابجایی تصویرو زمان و کنترل و تست کیفیت خروجی با ذخیره به صوت فرمت JPEG, GIF or BMP از دیگر ویژه گیهای جالب این نرم افزار است.
در زمان تبدیل نیز میتوانید پارامترهایی از قبیل Video Encoder, Frame Rate, Video Bitrate, Resolution, Audio Encoder, Sample Rate, Channels, Audio Bitrate را به دلخواه تنظیم نمایید. Tipard Blu ray Converter تبدیل و نمایش فایل های Blu Ray با Tipard Blu ray Converter 6.3.06


ادامه مطلب

آخرین ورژن نرم افزار کاربردی Adobe Flash Player 10.1.102.64

امروزه از فناوری فلش به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فردش در طراحی سایت های اینترنتی استفاده بسیاری صورت می گیرد به خصوص سایت های ویدیوی آنلاین که مبنای استفاده از آنها در اختیار داشتن فلش پلیر می باشد . Flash Player محصولی از شرکت Adobe می باشد که همانند بسیاری از سایت های آمریکایی با تحریم کردن آی پی های ورودی از ایران ، امکان دانلود این نرم افزار را از هم وطنان گرامی سلب نموده است . از این رو با توجه به اهمیت بالایی که برای پخش فرمت های فلش چه SWF و چه FLV در مرورگر ها وجود دارد آخرین ورژن فلش پلیر را برای کاربران دانلوها فراهم نموده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

 

Flash Player آخرین ورژن نرم افزار کاربردی Adobe Flash Player 10.1.102.64

 


ادامه مطلب

پخش کننده قدرتمند فایل های صوتی به نام Foxmediatools FoxPlayer 2.4.0

FoxPlayer نرم افزاری کم حجم و کاربردی به منظور پخش فایل های موسیقی است ، این نرم افزار که دارای فیلترهای جدیدی است به شما تجربه ی پخش یک فایل صوتی بسیار دلنشین را هدیه می دهد ، همچنین این نرم افزار از فرمت های مختلف موسیقی از جمله : mp3, wma, wav, aac, mp4, ogg, و…نیز پشتیبانی می کند.سایت دانلودها ، امیدوار است توانسته باشد رضایت شما بازدیدکنندگان محترم را جلب کند.

 

Foxmediatools FoxPlayer پخش كننده قدرتمند فايل هاي صوتي به نام Foxmediatools FoxPlayer 2.4.0


ادامه مطلب

هیدن وسیجل (بخند مصنوعی)

اهنگ جدید زدبازی (بخند مصنوعی)                دانلود در ادامه مطلب


ادامه مطلب

آهنگ شنیدنی مهراد هیدن به نام به امید تو

آهنگ شنیدنی و بسیار زیبای مهراد هیدن از گروه زدبازی به نام به امید تو یه موزیک احساسی و زیبا ، این کار هم همانند آهنگ قبلی هیدن که چندی پیش از سایت پخش شد جزء کارهای قدیمی مهراد هست که به دلایلی تا به حال پخش نشده بود ، تا چند روز آینده منتظر آهنگ جدید گروه زدبازی با حضور مهراد هیدن و سیاوش سیجل به سبک راک از PATOGH 98  باشید ، از دست ندیدا

 

Exclusived By   PATOGH 98



 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:Hidden - Be Omide To ,,, آهنگ احساسی و زیبای مهراد هیدن از گروه زدبازی به نام به امید تو ,ساعت 21:7  توسط SASAN HIDDEN 

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد